اقامت و رزرو هتل های قیمت مناسب در تهران
نوشته شده توسط : gheirati

مسافران زیادی هر ساله به دلایل مختلف همچون سفر های کاری، سفر های درمانی و یا خرید از مراکز خرید متعدد در تهران و ... عزم سفر به پایتخت کشور را می کنند. در سفر به تهران اگر برای اقامت و رزرو هتل تهران هزینه اقامت در هتل برای شما مد نظر است، با ما در مقاله اقامت و رزرو هتل های قیمت مناسب در تهران همراه باشید تا بتوانید یک اقامت ارزان در تهران را تجربه کنید.

اقامت و رزرو هتل های قیمت مناسب در تهران

هتل ورنوس تهران

این هتل سه ستاره در تهران با دارا بودن 56 واحد اقامتی در 5 طبقه واقع در میدان ولیعصر، بلوار کشاورز تهران از جمله هتل های با قیمت مناسب در پایتخت کشور به شمار می آید. اتاق های موجود در این هتل آپارتمان همچون اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، سوئیت یکخوابه دو نفره، سوئیت یک خوابه سه نفره، اتاق چهارتخته و ... اقامتی دلنشین را با دارا بودن امکانات رفاهی همچون اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، لوازم بهداشتی، صبحانه، مبلمان و ... فراهم می آورد.

همچنین با اقامت در این هتل می توانید از دسترسی آسان به موزه هنرهای معاصر تهران و دیگر مراکز خرید پایتخت بهره مند شوید. امکانات موجود در این هتل نظیر آسانسور، پذیرش 24 ساعته، اینترنت در لابی، خدمات برای معلولین، چایخانه سنتی و ... اقامتی دلنشین را برای مسافران در تهران فراهم می آورد.

هتل قیمت مناسب ورنوس تهران

هتل شهر تهران

جهت اقامت و رزرو هتل هایی با قیمت مناسب در تهران، می توان هتل شهر تهران را در دسته بندی های هتل های ارزان پایتخت به شمار آورد. هتل شهر تهران جزو هتل های سه ستاره پایتخت کشور بوده که با دارا بودن 108 واحد اقامتی در 4 طبقه واقع در سه راه تهران پارس اول خیابان دماوند پذیرای شما مسافران عزیز خواهد بود. قرار گرفتن این هتل در نزدیکی بوستان جنگلی سرخی حصار گزینه ی مناسب برای مسافرانی خواهد بود که به دنبال اقامت در هتل هایی به دور از شلوغی شهر می باشند. هوای پاک این منطق از تهران یکی از ویژگی های مهم اقامت در این هتل به شمار می آید.

هتل قیمت مناسب شهر تهران

با رزرو هتل شهر تهران می توانید ضمن اقامت در واحد های اقامتی نظیر اتاق دو تخته درجه یک دبل، اتاق دو تخته لوکس توئین، سوئیت رویال دو نفره، اتاق چهار تخته و ... از امکانات متعدد موجود در اتاق ها و هتل بهره مند شوید. از جمله امکانات موجود در هتل شهر تهران عبارت است از؛

  • سالن ورزشی
  • استخر
  • لاندری
  • ماساژ
  • آسانسور
  • چایخانه سنتی
  • آژانس مسافرتی
  • و ...

هتل سیمرغ تهران

جهت رزرو هتل تهران همچنین رزرو بهترین هتل های تهران، رزرو هتل سیمرغ تهران گزینه مناسبی برای مسافران خواهد بود. در این هتل چهار ستاره می توانید از امکانات متعدد 99 واحد اقامتی همچنین دیگر امکانات هتل بهره مند شوید. هتل سیمرغ تهران واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک ساعی از جمله هتل های واقع در مرکز شهر تهران بوده که دسترسی آسان به مراکز خرید و دیگر نقاط مختلف پایتخت را فراهم می آورد.

هتل قیمت مناسب سیمرغ تهران

ضمن اقامت در منطقه خوش آب و هوای تهران و رزرو هتل سیمرغ تهران شما می توانید اقامتی با قیمت مناسب با بهره مندی از امکانات متنوع این هتل نظیر کتابخانه، آسانسور، فروشگاه، لاندری، کافی شاپ، سالن ورزشی، سونا، جکوزی، استخر، اینترنت در لابی و ... بهره مند شوید.

هتل آپارتمان طوبی تهران

اقامت در هتل های قیمت مناسب تهران ضمن صرفه جویی در هزینه سفر امکان بهره مندی از امکانات متنوع را برای مسافران فراهم می آورد. رزرو هتل آپارتمان طوبی از جمله هتل های سه ستاره پایتخت بوده که در دسته بندی هتل های قیمت مناسب تهران واقع شده است و با دارا بودن 28 واحد اقامتی در 6 طبقه اقامتی دلنشین را برای مسافران به ارمغان می آورد. با رزرو هتل آپارتمان طوبی واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از دستگردی شما می توانید به آسانی به مراکز مختلف پایتخت دسترسی داشته باشید.

هتل قیمت مناسب آپارتمان طوبی تهران

با اقامت در یکی از واحد های اقامتی نظیر اتاق استودیو یک نفره، آپارتمان دو خوابه برای یک نفر، سوئیت استودیو دو نفره، آپارتمان یک خوابه دو نفره و ... می توانید از امکاناتی همچون میزتحریر، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت در اتاق، مینی بار رایگان، مبلمان، دراور، تلفن در اتاق و .. بهره مند شوید.

هتل شهریار تهران

یکی دیگر از هتل های قیمت مناسب در تهران را می توان هتل دو ستاره شهریار نام برد. این هتل دارای 74 اتاق در 5 طبقه بوده که در میدان امام خمینی تهران واقع شده است. قرار گرفتن این هتل در نزدیکی مراکز تجاری همچنین نزدیکی به بازار بزرگ تهران، دسترسی آسان به موزه های ایران باستان، کاخ گلستان و ... از جمله مزایای اقامت در این هتل برای مسافران به شمار می آید.

هتل شهریار هتل قیمت مناسب تهران

امکانات متعددی که در این هتل برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده همچون لابی، آسانسور، کافی شاپ، اینترنت در لابی، فتوکپی، فکس و ... همچنین واحد های اقامتی با امکانات متنوع اقامتی دلنشین را برای مهمانان خود به ارمغان می آورد.

هتل قیمت مناسب شهریار تهران

جهت رزرو هتل در تهران و اقامت در بهترین هتل های تهران، همچنین رزرو هتل های 5 ستاره تهران می توانید با مراجعه به سایت های هتل از میان تنوع بالایی از مکان های اقامتی هتل مورد نظر خود را رزرو نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: